فرانسه - خصوصی امادگی مصاحبه سفارت

  فرانسه : خصوصی امادگی مصاحبه سفارت -

کلاس های تخصصی زبان فرانسه برای آمادگی مصاحبه سفارت فرانسه و آزمون های TEF و TCF در کوتاه ترین زمان.

  منابع آموزشی

دوره های یادگیری زبان فرانسه در فرانسه جزو محبوب ترین دوره های خارج از کشور می باشد که برای متقاضیان آموزش زبان فرانسه مزایای زیادی دارد که از آنجمله می توان به یادگیری زبان فرانسه در محیطی فرانسوی زبان، بهره مندی از اساتید زبان فرانسوی، یادگیری با لهجه صحیح بدون ریسک در یادگیری آوا، اصوات و تلفظ، بهره مندی از بهترین متدهای آموزشی و معتبرترین منابع آموزشی، استفاده از همایش ها و سمینارهای محلی و یادگیری فرهنگ همگام با آموزش زبان فرانسه اشاره کرد. از ویژگی منحصر بفرد دوره های زبان در کشور فرانسه که برای متقاضیان جذابیت بسیار بالایی ایجاد کرده هست اینست که امکان اخذ پذیرش در هر مقطع زمانی وجود دارد و متقاضی پس از تکمیل مدارک می تواند بین 3 تا 6 ماه بعد در کشور فرانسه حضور داشته باشد و پروسه آموزش زبان فرانسه را آغاز نماید. طول این دوره ها بین 4.5 ماه تا دو سال می باشد که متقاضی می تواند با توجه به نیاز خود دوره ی متناسب را انتخاب نماید و سپس وارد دانشگاه شوند. این دوره ها راه را برای مهاجرت به فرانسه باز می کنند. جهت اخذ ویزای دوره زبان فرانسه ارائه مدرک زبان الزامی نیست اما جهت افزایش شانس ویزا زبان آموزان مدرک TCF و یا TEF سه مهارتی را ارائه می دهند. متقاضیان با زبان فرانسه در سطح A2 آشنایی داشته باشند زیرا مصاحبه سفارت به زبان فرانسه می باشد. آموزشگاه توانش در کوتاه ترین زمان یک یا دو ماه شما را برای مصاحبه و همچنین آزمون های فوق الذکر آماده می سازد.

موزشگاه زبان توانش به صورت خصوصی و با اساتید مجرب در مدت کوتاه شما عزیزان را برای مصاحبه آزمون سفارت آماده میکنند. "

با ما همراه باشید :

📱09198376647
☎️22462439
 www.tavanesh-ins.com
📩 tavanesh.ins@gmail.com

آمادگی آزمون های بین المللی برای مهاجرت و پذیرش تحصیلی :

زبان فرانسه کاربرد های بسیاری دارد . برخی از کاربرد های این زبان عبارتند از : مهاجرت به کانادا ، کبک و فرانسه تا تحصیل در کانادا و کبک همه نیازمند آموزش زبان فرانسه هستند. از آنجایی که تحصیل رایگان در کانادا و فرانسه بسیار مناسب است و  بسیاری از دانشگاه های فرانسه  تحصیل رایگان را برای دانشجویان فراهم می کنند دانشجویان زیادی در ایران خواستار یادگیری زبان فرانسه می شوند.

آزمون تف (TEF) :

مخفف عبارت de Francais  Test d’Evaluation و به معنای آزمون استاندارد زبان فرانسه می باشد. این آزمون برای ارزیابی سطح غیر فرانسه‌زبانان در نظر گرفته شده است. از این مدرک برای اخذ پذیرش دانشگاه و یا مهاجرت به کشور کانادا استفاده می‌شود. این آزمون توسط CCIP مدیریت می‌شود و شامل سه قسمت الزامی و دو بخش اختیاری است. هر قسمت آزمون خود به چندین بخش تقسیم می‌شود. بخش درک مطلب، گرامر، شنیداری و لغات الزامی هستند و متقاضی یکجا آزمون آن را می‌دهد. در حالی که آزمون نوشتن و صحبت کردن اختیاری است و می‌توان آن را در زمانبندی های جدا داد.

 آزمون TEF  شامل: 

  • درک شنیداری
  • درک مطلب
  • لغات، کاربرد آنها و قواعد

هدف آزمونTEF :

  • شناسایی سطح مهارت‌های متقاضی آزمون زبان فرانسه
  • ابزرای برای اندازه‌گیری سطح کیفی و کمیتی زبان آموزان فرانسه .
  • نتیجه‌ای جامع از بررسی فردی زبان‌آموز

معرفی آزمون TEFaQ :

TEFaQ آزمونی است که به طور خاص برای ایالت کبک کانادا در نظر گرفته شده است و توسط اداره مهاجرت (MIDI) کبک معرفی شده است.

TEFaQ مهارت‌های شنیداری، خواندن، نوشتن و مکالمه را مورد آزمون قرار می‌دهد. ساختار TEFaQ شامل آزمون‌های الزامی شنیداری، درک مطلب و بیان شفاهی که همراه با دو آزمون اختیاری شامل نوشتار و درک مطلب است. آزمون‌های اختیاری به شما این امکان را می‌دهد تا امتیازات خود را در بخش اجباری افزایش دهید.

مدرکTCF کبک :
این امتحان مخصوص افرادی است که قصد مهاجرت به ایالت کبک کشور کانادا را دارند. دارای دو مهارت اجباری درک شنیداری و تولید گفتاری است.داوطلبان حتماً باید سطحB2 را کسب کنند تا حداقل امتیاز را کسب نمایند. هر کدام از مهارتها 5امتیاز دارد . این امتحان در بخش فرهنگی سفارت فرانسه در تهران و معمولاً در پایان هر ماه برگزار میشود.

TCF général:
این امتحان مخصوص افرادی است که قصد ادامه تحصیل در کشور فرانسه و مقاطع تکمیلی را دارند ( کارشناسی ارشد و دکتری ) . دارای مهارتهای اجباری درک شنیداری،، درک مطلب و گرامر و واژگان می باشد. این آزمون در بخش فرهنگی سفارت فرانسه در تهران و معمولاً هر دو ماه یکبار انجام میشود.

TCF DAP:
این آزمون مخصوص افرادی است که قصد ورود به سیستم دانشگاهی فرانسوی را از ابتدا دارند و دارای مدرک پیش دانشگاهی و کاردانی هستند. این آزمون دارای مهارتهای اجباری درک شنیداری و درک مطلب و گرامر و واژگان و تولید نوشتاری است.این آزمون فقط سالی یکبار و معمولاً اواخر بهمن ماه در بخش فرهنگی سفارت فرانسه در تهران انجام میشود.

امتحانات DELF:
مدرک رسمی است که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است. وزارت آموزش ملی فرانسه این مدارک را جهت گواهی توانایی و تسلط به زبان فرانسه داوطلبانی که فاقد مدارک دبیرستانی یا عالی فرانسوی هستند اعطا می کند. این مدرک محدویت زمان اعتبار ندارد و افراد دارای Delf B2 از هرگونه آزمون زبان فرانسه برای ورود به دانشگاههای فرانسه معاف هستند.امتحاناتDELF چهار توانایی زبان شناختی را ارزیابی میکنند: درک مفاهیم شنیداری، فهم مفاهیم نوشتاری ، بیان شفاهی و بیان نوشتاری.