متدهای زبان انگلیسی - متد فمیلی فرندز

  متدهای زبان انگلیسی : متد فمیلی فرندز - Family and friends

  منابع آموزشی

 

مجموعه کتابهای فمیلی اند فرندز  Family and Friends :

یکی از بی نظریترین و محبوب ترین متد های آموزشی کودکان میتوان به کتاب های آموزشی فمیلی اند فرندز(Family and Friends) اشاره کرد. این کتاب ها بهترین کتاب های آموزشی برای سنین 7 تا 13 سال میباشد که یک مجموعه 7 سطحی از بزرگترین ناشر بین المللی و مطرح آکسفورد (oxford)  به چاپ رسیده است.

این محصول جذاب عمدتا بر روی مهارت های مکالمه (اسپیکینگ) و مهارت نوشتاری (رایتینگ) تمرکز کرده است. کتاب های فمیلی اند فرندز با طراحی روز دنیا و زیباترین تصاویر رنگی بکار رفته سعی بر آموزش هرچه عالی تر بر زبان آموز میباشد. در این کتاب زبان آموز از همان شروع اولیه میتواند مهارت های مکالمه را بیاموزد و همچنین نحوه ی مکالمه را با تصاویر زیبا و آموزشی به تصویر کشیده است. کتاب فمیلی اند فرندز(Family and Friends) دارای 2 لهجه امریکن (American) و بریتیش (British) میباشد. این کتاب در 90 درصد مراکز آموزشی و موسسات کشور جهت یادگیری هر چه بیشتر کودکان برای زبان انگلیسی تدریس و توصیه میشود. در این کتاب تلفظ کلمات و هجای انها بصورت کاملا دقیق و برنامه ریزی شده آموزش داده شده است.

نحوه مکالمه ی صحیح و پیرامون مسایل روز در فایل صوتی بصورت فرمت MP3 ارایه شده است. کتابهای فمیلی اند فرندز(Family and Friends) با بهرگیری از لغات فراوان و نکات گرامری سعی در افزایش مهارت های عاطفی و آموزشی در محیط خانه و خارج از خانه را دارد. این کتاب یک پک کامل آموزشی میباشد که در برگیرنده کتاب دانش آموز (استیودنت بوک) ( (Student Book  کتاب تمرین ) (Work Book)ورک بوک( دو حلقه دیسکCD-ROM  میباشد.کتابهای فمیلی اند فرندز Family and Friends در دو ویرایش در بازار عرضه شده است که اخرین ویرایش فوق ویرایش دوم از مطالب بروز و کامل ترین بهرمند میباشد. کتاب های فمیلی اند فرندز دارای کتاب راهنمای استاد (Teacher’s Book) و 4 سطح اول ان دارای فلش کارت آموزشی و تمام سطح های ان دارای 4 داستان کوتاه میباشد که همگی در سایت برای فروش قرار گرفته است.

کتاب فمیلی اند فرندز با تمرکز بر تمامی قواعد و اصول کلی زبان انگلیسی سعی بر آموزشی صحیح و با برنامه مدون جهت آموزش هر چه بیشتر زبان آموز دارند.

میتوان به تنها نکته ی که کتب فمیلی اند فرنذز را نسبت به سایر کتابهای آموزشی برتر میکند به این نکته اشاره کرد که این کتاب دارای آموزش لهجه و تلفظ میباشد و چه بسا زبان آموز از همان شروع آموزش ابتدایی زبان انگلیسی لهجه خود را مشخص و زبان انگلیسی را فرا میگیرد.

در این کتابها با استفاده از تصاویر رنگی کودکان و خردسالان را هر چه بیشتر علاقه مند به یادگیری این کتاب میکند.دسته بندی کتابهای امریکن فمیلی اند فرندز ویرایش دوم که جز جدیدترین این متد میباشد بدین صورت است.