انگلیسی - دوره مکالمات تجاری

  انگلیسی : دوره مکالمات تجاری -

  منابع آموزشی

 

دوره ی مکالمات تجاری و بازرگانی با هدف اعتلای سطح گفتاری، شنیداري، نگارش و خواندن افراد شاغل در این حیطه طراحی گردیده است. که باعث ارتقای شغلی فرد می گردد.

آشنایی با دوره:

MARKET LEADER در سال 2012 طراحی و منتشر گردیده که آخرین ویرایش آن در سال 2013 به چاپ رسیده است. این متد آموزشی در پنج سطح از مقدماتی تا پیشرفته می باشد که به متقاضیان امکان فراگیری مکالمات و مکاتبات ضروری در محیط کارشان را میدهد.

برقراري تماس‌هاي تلفني، ايميل، مکالمات رو در رو (جلسات رسمي و غير رسمي، مذاکرات و ارتباطات از پيش برنامه‌ريزي شده و يا اتفاقي)، سفارشات کالا، ارتباطات مربوط به امور مالی، خرید، فروش و غیره..  همه از مواردي هستند که نياز به استفاده از انگليسي بازرگاني دارند. اين دوره جديد‌ترين و قوي‌ترين دوره انگليسي بازرگاني انتشارات LONGMAN است.در این سيستم نيازهاي بازرگانان، تولیدکنندگان تمامي کارکنان در رده‌هاي مختلف سازماني و دانشجویان دانشگاه ها در نظر گرفته شده است. مديران رده بين‌المللي، کارکنان بلند پايه و کارمندان تمام رده‌ها، دانشجویان رشته های فنی مدیریت، مهندسی، بازرگانی و غیره ..... با شرکت در اين دوره مي‌توانند تسلط کاملي بر انگليسي مورد نياز جهت پيشبرد تمام اهداف خود در محيط کاري و حرفه‌اي جهت انجام امور اداري، سازماني و بازرگاني داشته باشند.

امتيازات متد آموزشی MARKET LEADER

 • استفاده از انگليسي بازرگاني در شرايط شبيه‌سازي شده و آشنايي همزمان با لهجه آمريکايي، بريتانيايي، استراليايي و انگليسي اتحاديه اروپا

• بي‌نيازي دانشجو از مطالعه منابع جانبي انگليسي عمومي با توجه به آموزش انگليسي عمومي در اين کتاب

• آزمون تعيين سطح بسيار دقيق دوره که شامل دو بخش گفتاري و نوشتاري است

•  ارزيابي ميزان يادگيري شرکت‌کنندگان از طريق آزمون‌هاي گفتاري و نوشتاري استاندارد

• متد آموزشی MARKET LEADER با سطوح آموزشیA1 تا C2 اروپا هماهنگی دارد و به عنوان بهترین متد آموزشی سال 2013 انتخاب گردیده است.

 

مطبان:  تجار و بازرگانان ، مدیران ارشد و کارکنان شرکت ها و کارخانجات و دانشجویان رشته های مدیریت و بازرگانی و غیره ......

متقاضیان که در سطح مبتدی هستند باید ابتدا آمادگی لازم را کسب نموده سپس از سطح      وارد دوره شوندELEMENTARY