فرانسه - خصوصی فرانسه

  فرانسه : خصوصی فرانسه -

  منابع آموزشی

 

آموزش زبان فرانسه :

کسانی که به دنبال یادگیری مکالمه ی زبان فرانسه هستند راههای زیادی را برای یادگیری در پیش گرفته اند.

از جمله گوش کردن اهنگ های فرانسوی و یا حتی فیلم هایی با زیر نویس فرانسه 

اما ایا این ها راهکار مناسب برای زبانی که بسیار سخت است ولی پرکاربرد می باشد . به طوری که در 29 کشور دنیا از لهجه های زبان فرانسه استفاده می شود.این نشان از اهمیت ان هست از طرفی این زبان دومین زبان سخت دنیا برای یادگیری است.


چگونه در منزل زبان فرانسوی بیاموزیم

از دید بسیاری از کارشناسان امکان پذیر نخواهد بود چون وجود معلم خصوصی برای یادگیری فرانسوی الزامی است و بدون ان تا به حال کسی نتوانسته به خوبی یاد بگیرید مگر اینکه در کشوری فرانسوی زبان به دنیا امده باشد .

در واقع کسانی که برای مهاجرت به کشور های کانادا و افریقای شمالی و بخش هایی در اروپا را دارند گاهی زبان فرانسه برای ان ها الزامی می باشد.

به طور کلی یادگیری زبان جدید یعنی وارد شدن به دنیایی عجیب، ولی نباید ترسید و از طریق روش هایی به یادگیری پرداخت و تسلط را بالا برد.همانطور که می دانید زبان فرانسه یکی از پر طرفدارترین زبان خارجی بوده که بسیاری از افراد علاقه به یادگیری آن را دارند.

اگر میخواهید سریع تر زبان فرانسوی را یاد بگیرید باید به موارد زیر دقت کنید.

1- عاشق زبان فرانسوی شوید و خود را به چالش بکشید.

2- فرانسه کوچک در منزل مهیا کنید، به طور مثال فیلم های فرانسوی ببینید، زبان موبایل خود را فرانسوی کنید. با کسی که به زبان فرانسه مسلط است مکالمه کنید.

3- خجالت نکشید و با اعتماد به نفس و رسا فرانسوی صحبت کنید.

استاندارد زبان فرانسه در سفارت

لزوما استفاده است استادی که بتواند به خوبی راهگشای کار شما برای این ازمون باشد بسیار مهم ایست 

خانم  دکتر هاشمیان که دارای دکتری تخصصی زبان فرانسه و اموزشگاه تخصصی در این حوزه دارد به تمامی ازمون های سفارت فرانسه اگاهی کافی دارد و تمامی متد های اموزشی خود را در دو حوزه تدریس میکند.

  1. ازمون سفارت 
  2. مکالمه ی فرانسه

آیا زبان فرانسوی سخت است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت خیر زیرا زبان فرانسه نسبت به زبان های خارجی دیگر سخت نبوده و لی در برابر زبان انگلیسی باید گفت جزئیات قواعد گرامری زیادتری دارد. به همین دلیل یادگیری آن کمی طولانی تر می گردد.

آموزش صفر تا صد زبان فرانسه

در این مقاله به تکنیک های آموزشی زبان فرانسه می پردازیم.

1- بخوانید،یادبگیرید و تکرار کنید، اگر شما فردی مبتدی برا یادگیری زبان فرانسه هستید بهتر است از کتاب های کودکان و نو جوانان برای یادگیری این زبان اقدام کنید. قابل ذکر است می توانید از شبکه های اجتماعی با زبان فرانسه استفاده کنید .

2- قواعد دستورات زبان فرانسه را بشناسید، برای این کار می توانید از معلم خصوصی برای آموزش دستورات زبان فرانسه کمک بگرید، یا از اپلیکیشن های آموزشی استفاده کرده و حتی می توانید از کتاب های آموزشی زبان فرانسه استفاده کنید.

3-به تماشای ویدیو های فرانسوی با زیرنویس بپردازید، قابل ذکر است که آموزش زبان تنها با معلم و خواندن کتاب کافی نیست، باید به تماشای ویدیو، فیلم با زیرنویس بپردازید، می توانید از یوتیوب،سریال های فرانسوی نیز استفاده کنید.

4- گوش کنید. اگر میخواهید لهجه، و تسلط خود را برای یادگیری زبان بالا ببرید گوش های خود را غرق زبان فرانسه کنید.

5- به فرانسه سفر کنید. اگر توان مالی این را دارید که به کشور فرانسوی زبان سفر کنید حتما آن را انجام دهید، زیرا مکالمه کردن با بومیان فرانسوی زیان باعث شده اعتماد به نفس شما بالا رفته و تسلط پیدا کنید.

6- قدرت دایره واژگان را بالا برده تا بتوانید پیشرف کنید.

آزمون مهارت زبان فرانسه

می توانید از طریق آزمون مهارت خود را تعیین سطح کرده، و قابل ذکر است که این آزمون بین المللی می باشد و در سراسر جهان برگزار می گردد.

آزمون های مهارت زبان فرانسوی شامل چه آزمون هایی است؟

DELF -1این آزمون در 165 کشور انجام می شود و شامل 4 مورد خواندن،نوشتن،گوش کردن و مکالمه می باشد.

TCF -2 آزمون آن از 3 مورد اصلی و اجباری درک مطلب، درک گوش و ساختارهای زبان می باشد.

TFI -3در این آزمون به سوالات چهارگزینه ای خواندن و گوش دادن می پردازند.

TCF DAP -4 آزمون همانند TCF  می باشد و در 630 مرکز آزمون در جهان صورت می گیرد.